vrijdag 17 maart 2023

Paas Decoratie naar eigen idee gehaakt.


Konijntje is van een patroontje van internet.

De rest is eigen fantasie

De onderkant is een onderzetter van kurk 19 cm.

De onderkant heb ik gehaakt met een klein randje er omheen.

Boven in het midden heb ik groen vilt gebruikt en langs de rand wat mos.

Het mandje is gehaakt maar de wortelen niet, die had ik nog over

want ik gebruikte ze voor sneeuwmannen als neus.

Mijn man heeft er gaatjes in geboord en toen er groen draad in gelijmd.

Kuikentjes heeft pootjes van chenille draad  - bekje is van vilt

Wortel gehaakt en het groen uit gerafeld

Klein eitje gehaakt met stof vlindertje

Afgewerkt met kunst bloemetjes.

 


 

4 opmerkingen:

  1. creatieshaken-ria17 maart 2023 om 22:45

    Je Paas decoratie is prachtig Jennie.
    Je konijntje heeft een lekkere wortel allemaal heel erg creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ria bedankt voor je reactie. het is nu gelukt om reacties te geven

      Verwijderen
  2. Wat super mooi is het. Altijd leuk als je zelf dingen maakt voor passen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Heidi bedankt voor je reactie. Het is ontzettend leuk om creatief bezig te zijn.

      Verwijderen